CARNEA, SURSA DE PROTEINE
Cei mai multi oameni isi procura necesarul zilnic de proteine din alimentele pe care le consuma, carne, lapte, oua, zer si altele. Parerea generala este aceea ca omul poate procesa doar o parte dintre proteinele servite la o masa si nu permite consumul unei cantitati mai mari de proteine peste cea predefinita de nutritionisti. Nu este intocmai adevarat. Putem consuma, in principiu, cate proteine dorim, nu exista o limita maxima. Vezi exemplul unui practicant de culturism. Acesta consuma carne dar are nevoie si de suplimente nutritive proteice.
Deci conteaza raportul dintre consum si aport. Toate proteinele consumate se vor digera fara probleme, dar nu inseamna ca o cantitate mare este si mai buna. 30 – 40 de grame de proteine la o masa este acceptata ca fiind cantitatea potrivita pentru o sinteza buna. De asemenea, cu cat cantitatea este ceva mai scazuta, cu atat ii va fi mai usor sistemului tau digestiv sa se ocupe de ea! Cantitatea corecta de proteine depinde de mai multi factori, inclusiv cat de multa miscare faci, varsta, masa musculara si starea de sanatate. in caz ca doriti sa incercati, cumparati suplimente proteice de la magazinele pentru fitness culturism, sunt hranitoare si foarte delicioase. Descopera articole interesante si pe: www.proteinele.ro   www.broxo.ro   www.hellodigital.ro
Proteine - Suplimente - Nutritive - Fitness - Culturism
TERMENI SI CONDITII      l      POLITICA DE RETUR      l      GARANTIA PRODUSELOR      l      METODE DE PLATA      l      CONFIDENTIALITATE